Categorie 'goed nieuws'!

GB 2.0
iels
Berichten: 355
Lid geworden op: 19-09-2010 12:11

Bericht door iels » 04-05-2012 21:30

jaaa ben ook very happy dat we gewoon geboekt hebben! :D en idd beter dan alleen maar IB groep blij maken met mijn verdiende centjes ;)
(en me papa heeft ook nog me ticket betaald.. hoefde echt niet van mij.. maar anders mocht ik niet komen dus ja ok :))

nee geen werk, wel nu bezig met een sollicitatiebrief, zou natuurlijk heeeeel fijn zijn om nu voor in oktober werk te regelen dussss daar moet langzamerhand maar eens werk van gemaakt worden ;) vind t maar moeilijk & spannend! gister lange uiterwaarden wandeling gemaakt met als hoofdonderwerp wat ik nu eigenlijk wil... blegh! maar ook wel weer goed en fijn :)

en lot zal ik de woensdag voor hemelvaart gewoon sowieso op jullie nieuwe bank komen ploffen? :D
Bibi
Berichten: 390
Lid geworden op: 19-09-2010 09:07

Bericht door Bibi » 06-05-2012 11:03

Iduun, gefeliciteerd!! En wat suuuper romantisch dat-ie dat allemaal voor je geregeld heeft! Ik wilde m facebooken, maar dat heeft-ie niet/of jullie zijn niet bevriend, miehie ;)... Maar super leuk!

En Iels, Ghana, wat vet en knap dat je het gaat doen! En leuk dat Roy mee gaat!

Klein nieuwtje van mij, ga samenwonen! over 2 weken al... :)... super vet appartement gevonden :)...
Ireen
Berichten: 328
Lid geworden op: 18-09-2010 17:15

Bericht door Ireen » 06-05-2012 15:43

wow wat een nieuws allemaal!!!!!

supervet!!
iduun wat een romanticus! ga zo ff op je faceboek opzoeken :P superleuk voor je!
en iels echt zo gaaf!!!! :)

en bibi klein nieuwtje :P is toch groot nieuws! vet!! waar is het app? centrum maas?
Ireen
Berichten: 328
Lid geworden op: 18-09-2010 17:15

Bericht door Ireen » 06-05-2012 15:44

whaha en moet op zo veel dingen reageren ben bang dat ik t vergeet! ik zoek straks mijn agenda ff op dan kan ik kijken wanneer ik kan :)
lotte
Berichten: 187
Lid geworden op: 18-09-2010 22:11

Bericht door lotte » 06-05-2012 18:07

Jaaa Bibi's appartement is echt gaaf! Heb alleen foto's en de buitenkant gezien, maar absoluut heel tof al :D Ben heel benieuwd, hopelijk met maite's party mogelijkheid om te komen kijken :)

Heb trouwens even een datumprikker verstuurd, indd wat makkelijker! 2 juni kan ik inmiddels zelf niet meer haha
Mait
Berichten: 310
Lid geworden op: 18-09-2010 19:02

Bericht door Mait » 06-05-2012 20:35

Jaa super gaaf Bibi jullie app in de rechtstraat! Heb hem nog niet gezien mr wil ook snel komen kijken :D

Jeempies iels super gaaf een maand naar Ghana! Ben echt trots dat je dat gaat doen en langs je papa gaat. Goed busy!

En hoop stiekem dat het 1 juni wordt Lot, dan kan ik ook komen! Of mag ik dan sowieso ook al kunnen anderen niet? Jajaja!? :)
iels
Berichten: 355
Lid geworden op: 19-09-2010 12:11

Bericht door iels » 08-05-2012 09:12

samenwonen!! had het stiekem al van Lot gehoord, LEUK!! ben benieuwd naar jullie plekje bibi! :D foto's? :)
Iduun
Berichten: 322
Lid geworden op: 19-09-2010 21:09

Bericht door Iduun » 08-05-2012 10:41

Dat is idd stoer Iels, je papa + family opzoeken!! Fijn en gezellig dat Roy met je mee gaat! :)
En weet je al ietsje beter wat je wil Iels?

Vincent heeft wel fb en we zijn ook friends, maar kan je nu al zeggen dat er weinig te zien valt :P Weinig foto’s van hem zelf en anders van een grote afstand genomen haha. Als ik een x een leuke heb laat ik het wel weten :)

Whaaa super leuk nieuws Bibiert!! Gefeliciteerd!! Housewarming!!! ;) En idd misschien combineren met Maite’s afstuderen? Die zaterdagmiddag ff langs piepen? ’s Avonds speelt NL namelijk weer dacht ik :P Hebbie foto’s te mailen?! :D
Moeten jullie er nog veel aan doen?
Bibi
Berichten: 390
Lid geworden op: 19-09-2010 09:07

Bericht door Bibi » 08-05-2012 19:34

probeerde met mn mobiel foto's te posten, maar dat lukt niet ;).. Maar met afstuderen van mait kunnen jullie zeker komen kijken, of misschien van te voren met zn alle bij mij eten? wie wil dan... En hoe heet-ie dan op facebook? want als ik bij jou vrienden "vi" intyp, dan komt er geen vincent uit :(... of hij heeft een super secret facebook, dat kan ook...
MDT
Berichten: 243
Lid geworden op: 18-09-2010 04:58

Bericht door MDT » 08-05-2012 22:01

haai meiden :)
Wat een supergave nieuwtjes allemaal. Iels wat vet dat je met Roy een maand naar Ghana en naar je vader gaat. Echt heel bijzonder en supertof dat jullie zoiets samen gaan doen.

En bibi van harte, samenwonen is toch wel een groot nieuwtje waard :).

Lot ik heb de datumprikker ingevuld. En ik zie je morgen fijn in A'dam, zin in :).

Ik heb het druk met werk deze week, allerlei spannende dingen. Ben vandaag in de Arena geweest voor een onderzoeksdag van de VU (een 'retreat', m.a.w. lezingen bijwonen en lekker duur cateringvoer kanen) alwaar ik een Maastrichtse psychologie hoogleraar tegen het gladde lijf liep (ireen kent m wel ;)), wat een erg komisch gesprek opleverde. Ik blijf elke keer verbazen hoeveel 'Maastrichtse mensen' hier nu op de VU werken.
En tum tum tum morgen ga ik mijn eigen eerste therapiegroep ooit geven! Memorable moment, hopelijk een goede :).
Plaats reactie